lørdag 13. mars 2010

Eg ♥ Green Gate

I går var vi å feira Besta til Ariel, som hadde bursdag. Når vi var på veg heim idag, måtte eg berre innom den flotte butikken der.






















"Kos deg" sa han då han sleppte meg av. Og gjett om eg gjorde! :) (i heile 15 min ;)
Dei hadde fått inn så mykje nydeleg nytt.

Eg må faktisk innrømme at eg får eit slags adrenalin- kick når eg kjem inn på butikker som sel Green Gate. Hjertepumpa slår fortare, og eg blir så glad av å sjå på dei søte mønstera og fargane.
Og plutseleg begynn hjernen min å jobbe på spreng med å omrokkere på budsjettet mitt, og finn uante smutthol!! Og eg endar opp med å handle ;) Eg tek som regel ikkje HEILT av, men kjem ut att med nokre godbitar ;-)


















Det vart litt frå Green Gate (sjølvsagt) og litt frå IB Laursen
















Mugge frå IB Laursen

Denne muggen tenkte eg skulle brukast som vase. Hadde eigentleg lyst på kvit, men rosa funker og ;)
















Skåler frå IB Laursen


Eg har desse i turkis og grå frå før. Og dei er så praktiske og fine at eg måtte ha rosa og!



















































































Kopper og "duk" til å ha i brødkurva frå Green Gate 

Også til slutt, desse to SØTE koppane frå Green Gate. Og ein "duk" med fint mønster og blondekant til å legge i brødkurva. Mange bilder av desse, men er ikkje dei FOTOGENE? ;)

♥♥♥

Ønskjer dokke ein kosleg laurdagskveld :)
Her blir det ein roleg kveld. Mannen er på jobb og Ariel søv. Eg skal kose meg med sjokolade og raudvin om litt...eller kanskje litt te i ein av dei nye fine koppane? Tihiii ;)

Klem frå Bjørg

6 kommentarer:

~Kristina~ sa...

Åååh,så utrolig mye fint!!:)
Den butikken vil jeg også på, selv om jeg måtte ha jobba hardt med å finne noen smutthull i budsjettet:)

Håper du får en fin lørdagskveld:)

Hulda sa...

Flotte saker, alt sammen. Og nydelig gjengitt i bilder. Du er flink. :) Herlig den mugga, blir fin med blomster i. Jeg fikk en sminkepung i lilla mønster, som din duk. Veldig fint stoff. :) Koselig at du ser innom igjen i morgen. ;)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Lekre GG og Ib Laursen saker☺ Me like♥
...e vel ik ein butikk nær Førde du ha shoppa vel??☺

Klem M♥

Sofie sa...

Å nydelig! Skulle ønske mine overtalelses evner hadde hjulpet til å få meg noe green gate, skulle jeg jammen brukt de ♥ Meen det kommer ikke til å virke. Blomster og dill dall er ikke noe min god gutt ville si ja til :P
Men jeg er glad i ham for det :)
Håper du har en koselig kveld!
Klem fra Sophie Mari

Prinsessen paa erten sa...

Nydelige farger........
:)

Randi sa...

Du fant noen smutthull, altså? :)
De koppene er jo bare så bedårende!!!!!
Klem, Randi:)

Related Posts with Thumbnails