torsdag 1. juli 2010

Endeleg litt sommar! :)

I dag var han her igjen denne sommaren som vi lengter etter heile tida. 
Best å nyte mens ein kan ;)


Vi rakk ein liten formiddagstur før min kjære reiste på jobb igjen. 
Og då knipsa vi litt bilder :)





Ariel er ikkje så vant med det sterke lyset frå sola, 
så ho myser litt ;)

Om ein times tid skal eg på bruktbutikken ein svipptur. 
Håper eg finn nokon små prosjekt
For det har eg jo så lite av! ;)


Etterpå 
kaller verandaen! :)


Til slutt bilder av dei supersøte stoffa eg fekk frå Panduro igår. 
Klør i fingrane etter å sy puter, hjerter osv 
av dei :)



♥♥♥


Nyt dagen!


Klem frå Bjørg :-)

20 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Deileg med sol♥ ...bortsett frå at denne varmen er lite foreneleg med feber :( Er bedre idag, men ikkje godt med solsteiken likevel.

Fine stoff du har kjøpt☺ Vert nok mykje lekkert utav dei☺

Klem M♥

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så vakker utsikt dere har! Helt nydelig....Jeg har også lyst på utsikt til sjøen når vi flytter:)
Kjempefine bilder du har tatt.
Ble fint vær hos oss også nå i ettermiddag...Tror at jeg kan telle på 1 hånd sommerdagene vi har hatt hittil!
Ha en fin helg :)
Klem Anita

ELLEMELL sa...

Så fine sommerbilder!
og fint bilde av deg og arie1:)

SToffene var nydelige:)

ha en fin kveld!
klem ellemell

fryd&forandring sa...

Så vakker natur du omgir deg med!! Herlige stoffer du har kjøpt, det med blå roser har jeg siklet på i evigheter.. skulle så gjerne ha sydd en kjole til snuppa av det. Dere er forresten veldig fotogene begge to!
Ha en fin kveld, klem.

Solveig (Svingenslillehus) sa...

SÅåå vakkert det er rundt dere!
Har myst en del på bloggen nå.. dere har det såååå fint hjemme :)
Gjennomført og lekkert :)

Ha en flott kveld :)
Klem fra Solveig

Solveig (Svingenslillehus) sa...

SÅåå vakkert det er rundt dere!
Har myst en del på bloggen nå.. dere har det såååå fint hjemme :)
Gjennomført og lekkert :)

Ha en flott kveld :)
Klem fra Solveig

Gyngestol og kaffigrut sa...

Herlige bilder!
I dag var første dag jeg virkelig følte det var sommer:)

Ha en fin kveld!

Katharina sa...

Fikk virkelig sommerfølelse av bildene dine...nydelig utsikt da:)

Trenger så sårt noe soldager for å nyte alt det vakre på utsiden av huset også:)

Kos dere videre! Klem fra Katharina

Barbros lille verden sa...

Hei du!
Så flotte bilder! Har kikka litt nedover her...jeg kan ikke FATTE og begripe hvorfor jeg ikke har oppdaget bloggen din tidligere!!! Her var det fantastisk mye lekkert, herlig stemning og flotte bilder. Kjempefine makeoverprosjekter og! Likte veldig godt den ramma di som ble til oppslagstavle, herlig :)
Nå har jeg selvfølgelig lagt meg til som følger, gleder meg til å se mer!

Klem fra Barbro

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Flotte bilder av søt jente, utsikt og fine stoffer. Lykke til med syprosjekt og nyt dagene i sola ☺
Klem fra Fru Strøm

Bettum Villa sa...

Nyt sommerdagene nå som vi har dem, for før vi vet ordet av det er de vekk... (men la oss håpe det varer KJEMPE lenge).

Fine stoffer! Hva slags skatter lager du av det tru..?

Klem Madelén

Lykkeliten sa...

Ja, i dag er det fantastisk! DETTE er det som kalles sommer;-D Vi får krysse for at dette varer!

Fantastiske bilder av det nydelige stedet du bor på! Kan ikke få nok av den utsikten din:)

Håper dere har en super kveld!
Klem=)

Lise Katrine sa...

Ja, no var det på tide at vi fekk litt sol igjen, er ikkje akkurat bortskjemt på den fronten i år...
nydelige stoff du har kjøpt, gledar meg til å sjå resultatet :)
Så kjekt å komme innpå her omtrent dagleg og sjå alt det fine du har skapt, og få eit tips eller to :)
Nydelige bilder har du og, og flotte lille Ariel!
Ha ei strålandes helg, i morga blir det ein liten tur til ikea med Elin, skal plukke opp mannane ;) Dei har vert på ein liten båttur :)
Klemz

beate sa...

så fine sommerbilder!!!

skjønne lille ariel!

klem beate

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Ah!Så utruleg herlege sommarbilder..
Å søte lisje Ariel og mammaen♥

Kan tenkje meg at det vert noko vakkert ut av desse nydelege stoffa;)

Likte berre såååå godt slik du hadde pynta framskapet ditt!
Herlege detaljar i skjøn forening♥
FLINKE DEG♥

Trur eg må leite framatt lysslynga.Har ei med blomster..

Tusen takk for at du alltid legg att slike fine spor etter deg♥

Klem frå Astrid:)

MissMette sa...

Hei Bjørg
For noen fantastisk flotte bilder!!! særlig det første… Nydelig vakker var også lille Ariel ♥ hørtes veldig deilig ut med sol og varme :) Ønsker deg en flott fredag, og helg… Klem fra Mette

Beate i Husets Hjerte sa...

Nydelig du har det ute hos deg altså. Sånn utsikt tar bare pusten fra meg. Unner dere sommer altså..herlig...Lykke til med funn av videre prosjekter..gøy å ha litt å drive med da. Skjønn den jenta di også..bare kos!! Ha en god natt!!

Jijji sa...

Jeg sier det igjen; dere har en fantastisk utsikt! Litt sommerblomster gjør det jo bare enda bedre!
Så deilig med litt sol! -Det fortjener vi;)

Fant du noe i bruktbutikken da? Tviler vel litt på at du mangler prosjekter;)

Kjempefine de stoffene du har bestilt! Ser at Panduro nå har mange varer til halv pris... (skummelt for kredittkortet...)

Ha fortsatt herlige sommerdager!
Klem fra Jijji

huset på øya sa...

Hei!!

Så utrolig mange fine innlegg det har kommet siden sist jeg var innom! Masse inspirasjon !!

Jeg har også et lite syhjørne på gjesterommet... veldig kjekt.

Flotte utebilder i det siste innlegget. Kos deg m stoffene (de så så sommerlige ut :o)

klem Vibeke

Randi sa...

Nydelige bilder!! Du viser virkelig norsk sommer på sitt aller beste:) Måtte det bare vare, og vare og vare og vare og vare... :)
Og skjønne Ariel da:) Tipper hun koser seg, bare hun blir vant til dette skarpe, gule lyset;)
Ha en strålende helg, er spent på å se hvilke nydelige ting du tryller fram av de fine stoffene du har kjøpt!
Klem:)

Related Posts with Thumbnails