fredag 21. desember 2012

Galleriplass+ Heldig vinner :)

Bildet mitt har fått galleriplass i utfordringa Jul i vårt Hus hos Nib
Og eg er så glad, glad, glad! Det er så kjekt å få ein bekreftelse
 på at nokon der ute liker bildene og interiøret mitt. 
Tusen takk!:)

I dag har eg trekt den heldige vinnaren
 av ein valgfri barneuro (verdi inntil kr.198) frå goyAgoy.no.

Den heldige er


Gratulerer til deg
Send meg gjerne ein epost til
 husetvedfjorden(ætt)hotmail.com :)

Tusen takk til goyAgoy.no som sponser premien! 
Og takk til alle som ville delta :)

Eg avslutter med eit bilde av julepynta soverom. 
Lyslenka er henta ned frå loftet etter at Happylights vart så populære. 
Denne er kjøpt på den greske øya Naxos for over 5 år sidan ;) Ein ekte snowball- lenke 
er også på plass i heimen. Den får eg vise seinare ;)

 Ha ein fin fredags kveld!

Klem frå Bjørg :-)

8 kommentarer:

Ida sa...

Grattis, og velfortjent! Syntes du har det så utrolig koselig! Kjempefint pyntet soverom!
Her er det stuen og gangen som gjelder :) Blir ikke så vanskelig når alt skal pakkes ned igjen om ett par uker ;-D

Klemmer

www.mixbiks.blogspot.com sa...

Tillykke, -dine billeder er hyggelige og inspirerende :)

MittLilleHjerte sa...

Gratulerer til deg:) Så velfortjent!:))
Fin kveld videre:)
Klem Janne

Mitt Hjerte sa...

Gratulerer så masse :) nydelig og inspirerende blogg du har!!!!
Juleklem :)

Frøken Loppe sa...

Grattis, veldig fortjent!!! ;0)

Koslig m jul på soverommet og!

Jule klem

Unknown sa...

Gratulerer og velfortjent:)
Gleder meg til og følge deg i det nye året!
Så fint på soverommet.
God jul til deg og dine:)
Juleklem lille meg

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Grattis!

Ønsker deg en riktig god jul ♥
Klem

maritamt sa...

Gratulera så mykje med galleriplass til deg, og til den heldige vinneren av barneuro :)

Related Posts with Thumbnails