torsdag 4. juni 2015

Å få jobbe med hobbyen sin..

Heilt sidan eg starta å blogge for over 5 år sidan har lidenskapen min
 for interiør, styling og fotografering blitt berre større og større. Ein liten draum om 
å kunne jobbe innen dette feltet kilte i magen lenge. 
Når ein bur på bygda slik eg gjer, så er ikkje utvalet av jobber det største. 
Eg hadde ein interessant jobb med gode kolleger, men det var 
dessverre ikkje draumejobben. 
Men plutseleg ein dag vart eg kontakta av Japan Photo,
 som har markedsavdeling si 20 min frå der eg bur. Dei ville gje meg ansvaret for 
nettbutikken sin bilderammer.no. Eg fekk plutseleg sjansen til å
jobbe med hobbyen min.
Eg har arbeidd hos bilderammer.no sidan hausten ifjor. 
I dette innlegget viser eg nokre av miljøbildene eg har tatt undervegs 
av dei flotte kvalitetsrammene våre.
Vil du følge meg på jobb
 så er du hjarteleg velkomen til 
NettbutikkenBloggen, Facebook og Instagram (@bilderammer) 
Her får du gode tilbud, masse fin inspirasjon og spennande konkurranser. 

Akkurat no vil eg gjerne
 sjå bildeveggen din på instagram. Tag bildet ditt med 
#bilderammerdotno og skriv at du er med) 
Du kan vinne gåvekort på kr 1000,-


Ha ein herleg dag!

Klem frå Bjørg :-)

3 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Så gøy å få gjort om hobbyen sin til heltidsjobb!!
Heldige den!
Det er noen NydeligFlotte bilder du har tatt av rammene!
Elsker de :-)
Ønsker deg en NydeligFlott kveld!
Klem fra Julie

Unknown sa...

I love your blog. I have you on my feed so It pops up when you post something new. You have such a beautiful style and I like how you capture it in your photographs. The minimalism captures my heart and all the bright colors. Thanks
Bryn

Fru Andersen sa...

Nydelige bilder! Og så kjekt at du har fått en jobb du koser deg med, som gir kreativitet og variasjon :-)

Related Posts with Thumbnails