lørdag 24. oktober 2015

Gammal skulepult!

Eldste dottera vår Ariel er blitt skulejenta, og då høyrer det med å få leksepult på rommet sitt. Sjølv om eg tviler på at den blir brukt til lekser med det første. Leksa blir gjort i stova ;) Men det er jo kjekt å ha ein plass å teikne på rommet sitt. Ariel er hvertfall veldig fornøgd!
Pulten er gammal og frå ein skule. 
Vi var så heldige å få den frå ei snill dame, tusen takk :)
Eg har vurdert å måle den, men kjem egentleg fram til at eg liker den slik den er. Med fine spor etter at mange elevar har mottatt kunnskap på den :)



Eg håper du har ein fin dag!

Klem frå Bjørg :-)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig, og herlig med det treet ;)
Ha en god natt, og en ny fin uke♡

mallaklara sa...

Hei!

Nydelig pult må ikke male den 😊. Som du skriver mange minner rundt den😊.
Koselig blogg.
Ønske deg en flott dag og uke 😀

Signe

amo sin blogg sa...

Flott gammal leksepult.
Fin blogg du har, eg legg meg til som følgar så
eg får sjå meir til deg ;)

Anne-Mari

Related Posts with Thumbnails